Advertisement

אביר קארה : N12 אביר קארה על עברו אני לא מלכת אנגליה - את כספי בר המצווה השקיע בדוכן פרחים, ובגיל 18 כבר הפעיל דוכנים ברחבי ירושלים בליווי הססמא המנצחת:

אביר קארה : N12 א×'יר קאר×" על ×¢×'רו אני לא מלכת אנ×'לי×" - את כספי בר המצווה השקיע בדוכן פרחים, ובגיל 18 כבר הפעיל דוכנים ברחבי ירושלים בליווי הססמא המנצחת:. סערה גדולה התחוללה הערב (שישי) בתכנית אופירה וברקוביץ' במהלך פאנל כלכלי בהשתתפות איש הסאונד אייל אלטרץ, הפרשן הכלכלי נחמיה שטרסלר ואחד מראשי השולמנים, אביר קארה. מייסד ויור תנועת העצמאים מצטרף לימינה, וישתלב ברשימה לכנסת יחד עם עוד ארבעה שולמנים • אביר קארה הסביר מדוע הוא תומך בנפתלי בנט, ולמה התאכזב מנתניהו (חדשות). בדצמבר 2020 החלו פעילי שטח בקבוצת אני שולמן, לגייס תמיכה להקמת מפלגה בראשות אביר קארה21. בתקווה חדשה מכחישים שניהלו משא ומתן עמו. לדברי אחד מהם, עודד בבאי, אביר ניהל משא ומתן ממושך עם כל המפלגות, ואנחנו סומכים עליו שהחיבור לימינה יביא לנו את המירב.

בפוסט שפרסם לציבור תומכיו 'השולמנים' התייחס קארה באריכות למצב. לדברי אחד מהם, עודד בבאי, אביר ניהל משא ומתן ממושך עם כל המפלגות, ואנחנו סומכים עליו שהחיבור לימינה יביא לנו את המירב. ‎מתמודד מטעם ימינה יחד עם נפתלי בנט לראשות הממשלה ומייסד קבוצת אני. בתום דבריו, הזמין קארה את בנט לדבר, תוך שהוא אומר אני קורא לראש הממשלה הבא בשנה וחצי האחרונות אביר ואתם עשיתם היסטוריה, העליתם את העסקים לראש התורן. Abir kara אביר קארה @abirkara2.

א×'יר קאר×
א×'יר קאר×" ×–×" מ×" שיקר×" ×'ממשל×" ×"×'א×" סרו×'ים from www.srugim.co.il
בינתיים, ח״כ אביר קארה מוביל קמפיין משמעותי לחזרה למתווה הקמת ממשלת שינוי. מלבדו, שתי דמויות נוספות מהקבוצה צפויות להשתלב ברשימת. שנה וחצי פעלנו בזמן שהממשלה הפקירה אותנו. להורדת מדריך שפת גוף מתנה: הסוחרים חסמו את רחוב יפו בתל אביב, התנגשויות בין קבוצות. הוכיח שאין לו לויאליות אחרי החלטה של חכ עמיחי שיקלי לצאת נגד עמדת מפלגתו, לגבי תמיכה בממשלה עם גוש השמאל, יוצא חכ אביר קארה במתקפה נגד שיקלי. בשיחת זום עם פעילי הקבוצה, הודיע קארה על תמיכה בבנט לראשות הממשלה, ואמר את הדברים הבאים: תוך שלושה שבועות גדלה הקבוצה ל־3,000 משתתפים ששיתפו את סיפוריהם וחוותיהם.

לדעת קארה, אי אפשר לתת למדינה להמשיך להתנהל כמו עכשיו.

קארה הוביל את קבוצת אני שולמן המבקשת לייצג את העצמאים, במיוחד בתקופת הקורונה, וההערכה היא כי יש בידה כוח רב שיעבור כעת למנהיגי המפלגה נפתלי בנט ואיילת שקד. במפגש ניסה נתניהו לשכנע אותם לא להקים מפלגה עצמאית, אך גם לא להצטרף לבנט. חבר הכנסת אביר קארה (ימינה) שלח היום (חמישי) מכתב לראש הממשלה בנימין נתניהו, בו הגיב להצעת הליכוד שהופנתה אליו. נשוי ללידן ואבא של אלוראי, ח״כ מטעם מפלגת ימינה, מאמן סוסים, יועץ עסקי, מסעדן, מנכל הקרן למען העצמאיים ומייסד תנועת ״אני שולמן״ | twuko. את כספי בר המצווה השקיע בדוכן פרחים, ובגיל 18 כבר הפעיל דוכנים ברחבי ירושלים בליווי הססמא המנצחת: הודעתו של קארה לא מפתיעה לנוכח הערכות שהושמעו באחרונה על התקרבותו לבנט. אני מציע לך ולחברי הליכוד להצטרף אלינו, לממשלה בראשות נפתלי בנט, כזו שתחבר את חלקי העם מתוך אהבת ישראל וראיית טובת האזרח. הגיע הזמן לעשות פה שינויים. אמיר קארה הצלחת לסחוף אחריך אחריך אלפי עצמאיים ושכירים בעלי שליטה במאבק לזכויותיהם. אנחנו אשמים ואני אסביר למה. אביר קארה ממנהיגי מחאת אני שולמן הודיע אחר הצהריים על הצטרפותו למפלגת ימינה בראשותו של נפתלי בנט. 72 שנה שלא התייחסו לעצמאים. חכ אביר קארה ממפלגת ימינה, שהעומד בראשה נפתלי בנט הצהיר אתמול על הליכה משותפת עם יור יש עתיד יאיר לפיד לממשלת אחדות, אמר הבוקר (ב') בריאיון לאולפן ynet כי הוא מקווה ששיקלי לא יישאר צייצן שיושב ביציע ויצטרף אלינו לעשות דברים טובים.

להורדת מדריך שפת גוף מתנה: ראש הממשלה נתניהו ימשיך להביא עוד תוכניות סיוע לעצמאיים ולבעלי העסקים, להביא מיליוני חיסונים ולפתוח את הכלכלה לטובת כל אזרחי ישראל. אביר קארה ממנהיגי מחאת אני שולמן הודיע אחר הצהריים על הצטרפותו למפלגת ימינה בראשותו של נפתלי בנט. בדצמבר 2020 החלו פעילי שטח בקבוצת אני שולמן, לגייס תמיכה להקמת מפלגה בראשות אביר קארה21. הנגבי שר חארטה, לא מאמינים לממשלה.

חשיפת ×
חשיפת ×"×"תכת×'ויות ×'ק×'וצות ×"שולמנים ו×'ל ×¢×–×™×'×" שולמנים ר×'ים יצ×'יעו ×'×™×'×™ קאר×" פתאום לאכול אח×" את ×"שני 0404 from www.0404.co.il
הודעתו של קארה לא מפתיעה לנוכח הערכות שהושמעו באחרונה על התקרבותו לבנט. מלבדו, שתי דמויות נוספות מהקבוצה צפויות להשתלב ברשימת. בתקווה חדשה מכחישים שניהלו משא ומתן עמו. הפגנת השולמנים אביר קארה דואג בעיקר לעצמו. מה שבטוח זה שאביר קארה, ראש ארגון אני שולמן המתיימר לייצג את העצמאים, במיוחד בתקופת הקורונה, נפל אף הוא בראיון בתוכניתם הפופוליסטית של אופירה אסייג ואייל ברקוביץ' בערוץ 12. אני מציע לך ולחברי הליכוד להצטרף אלינו, לממשלה בראשות נפתלי בנט, כזו שתחבר את חלקי העם מתוך אהבת ישראל וראיית טובת האזרח. בסיום המכתב, קארה קרא לנתניהו ולליכוד להיכנס לממשלת אחדות. דנה קופל תמונת אביר קארה.

ראש הממשלה נתניהו ימשיך להביא עוד תוכניות סיוע לעצמאיים ולבעלי העסקים, להביא מיליוני חיסונים ולפתוח את הכלכלה לטובת כל אזרחי ישראל.

Tsila cohen שלטון טראמפ חושף נשיא שמשקר בקול לעומת נשיאים שהעמידו פאסון של נשיאים ממלכתיים ששיקרו במצח נחושה. אמיר קארה הצלחת לסחוף אחריך אחריך אלפי עצמאיים ושכירים בעלי שליטה במאבק לזכויותיהם. בגיל 13 הם פרשו מעסקי השעשועים ופתחו עסק לשזירת פרחים ומכירתם. מה שבטוח זה שאביר קארה, ראש ארגון אני שולמן המתיימר לייצג את העצמאים, במיוחד בתקופת הקורונה, נפל אף הוא בראיון בתוכניתם הפופוליסטית של אופירה אסייג ואייל ברקוביץ' בערוץ 12. בגיל 11 היה השותף של אחיו וכיכב כשוליית קוסם וליצן במה שכונה המופע הכי מבוקש באזור. Abir kara אביר קארה @abirkara2. חבר הכנסת אביר קארה (ימינה) שלח היום (חמישי) מכתב לראש הממשלה בנימין נתניהו, בו הגיב להצעת הליכוד שהופנתה אליו. מלבדו, שתי דמויות נוספות מהקבוצה צפויות להשתלב ברשימת. הפגנת השולמנים מול בניין ההסתדרות, ספטמבר 2020. הצלחת לסחוף אחריך אחריך אלפי עצמאיים ושכירים בעלי שליטה במאבק לזכויותיהם. להורדת מדריך שפת גוף מתנה: אני מציע לך ולחברי הליכוד להצטרף אלינו, לממשלה בראשות נפתלי בנט, כזו שתחבר את חלקי העם מתוך אהבת ישראל וראיית טובת האזרח. לדעת קארה, אי אפשר לתת למדינה להמשיך להתנהל כמו עכשיו.

מייסד ויור תנועת העצמאים מצטרף לימינה, וישתלב ברשימה לכנסת יחד עם עוד ארבעה שולמנים • אביר קארה הסביר מדוע הוא תומך בנפתלי בנט, ולמה התאכזב מנתניהו (חדשות). בתום דבריו, הזמין קארה את בנט לדבר, תוך שהוא אומר אני קורא לראש הממשלה הבא בשנה וחצי האחרונות אביר ואתם עשיתם היסטוריה, העליתם את העסקים לראש התורן. אלכס גמבורג, משה מזרחי ). בדצמבר 2020 החלו פעילי שטח בקבוצת אני שולמן, לגייס תמיכה להקמת מפלגה בראשות אביר קארה21. בתגובה למהלך, שיגרה מפלגת הליכוד את התגובה הבאה:

א×'יר קאר×
א×'יר קאר×" מ×'×™×' לסער×" ×'רשתות ×"×—×'רתיות from img.mako.co.il
במשך שנתיים אביר קארה טען שנלחם למען העצמאים, והיום הוא החליט להיות שכיר אצל מי שלא עשה כלום למענם, נכתב. ראש הממשלה נתניהו ימשיך להביא עוד תוכניות סיוע לעצמאיים ולבעלי העסקים, להביא מיליוני חיסונים ולפתוח את הכלכלה לטובת כל אזרחי ישראל. סרוגים | לאחר שהודיע כי לא יתמוך בממשלת אחדות והתבטא נגד מדיניות מפלגתו, חוטף חכ עמיחי שיקלי ביקורת חריפה מצידו של חכ אביר קארה: נשוי ללידן ואבא של אלוראי, ח״כ מטעם מפלגת ימינה, מאמן סוסים, יועץ עסקי, מסעדן, מנכל הקרן למען העצמאיים ומייסד תנועת ״אני שולמן״ | twuko. בשיחת זום עם פעילי הקבוצה, הודיע קארה על תמיכה בבנט לראשות הממשלה, ואמר את הדברים הבאים: לדעת קארה, אי אפשר לתת למדינה להמשיך להתנהל כמו עכשיו. עוד ממיכאל שמש ב׳כאן 11׳: Tsila cohen שלטון טראמפ חושף נשיא שמשקר בקול לעומת נשיאים שהעמידו פאסון של נשיאים ממלכתיים ששיקרו במצח נחושה.

‎מתמודד מטעם ימינה יחד עם נפתלי בנט לראשות הממשלה ומייסד קבוצת אני.

החיבור הוא בין השולמנים כולם לבין ימינה. כשנשאל מי אשם במשבר הנוכחי ענה קארה: באוגוסט 2019 פתחו אביר קארה ואיציק בנין, שני מסעדנים מירושלים, קבוצת ווטסאפ בשם עצמאים למען עצמאים5. הקלטות שפורסמו הערב חושפות את כוונתו של קארה לשריין לעצמו מקום באחת הרשימות לכנסת הבאה: במפגש ניסה נתניהו לשכנע אותם לא להקים מפלגה עצמאית, אך גם לא להצטרף לבנט. בחווה זאת לומדים רכיבה ורכיבה טיפולית , אביר קארה. את כספי בר המצווה השקיע בדוכן פרחים, ובגיל 18 כבר הפעיל דוכנים ברחבי ירושלים בליווי הססמא המנצחת: אלכס גמבורג, משה מזרחי ). הפגנת השולמנים אביר קארה דואג בעיקר לעצמו. בגיל 13 הוא פרש מעולם הבמה, לאחר קריירה מבטיחה כליצן וכשוליית קוסם של אחיו התאום. מה שבטוח זה שאביר קארה, ראש ארגון אני שולמן המתיימר לייצג את העצמאים, במיוחד בתקופת הקורונה, נפל אף הוא בראיון בתוכניתם הפופוליסטית של אופירה אסייג ואייל ברקוביץ' בערוץ 12. מלבדו, שתי דמויות נוספות מהקבוצה צפויות להשתלב ברשימת. חכ אביר קארה, שלא התבטא מאז הבחירות באשר למצב הפוליטי, שובר שתיקה.

Posting Komentar

0 Komentar